goedekennis.nl >> Verbeterde klantwaardering educatieve producten

Verbeterde klantwaardering educatieve producten

Klanttevredenheidsonderzoek 2018

In 2018 heeft Dedicon het tweejaarlijkse onderzoek uitgevoerd naar de klanttevreden van onze educatieve producten en diensten. De resultaten waren uiterst positief. Klanten (ouders en scholen) waardeerden onze producten met hoge cijfers: van een 7,5 tot een 8,4! En vergeleken met de resultaten van 2016 is de tevredenheid van onze klanten verbeterd! Daar zijn we natuurlijk erg trots op!

Behalve de algemene tevredenheid van klanten over de aangepaste schoolboeken van Dedicon, werden de klanten ook gevraagd naar de waardering van levertijd en naar de waardering van ieder afzonderlijk product. Vooral de LEX-app, foto-PDF, A3-vergrotingen en bestanden voor dyslexiesoftware werden duidelijk hoger gewaardeerd dan twee jaar geleden.

Ook gaven klanten suggesties voor verbeteringen, zoals uitbreiding van het aanbod aangepaste schoolboeken, het drukken van gewone tekst in braille-boeken of het eenvoudiger uploaden van bestanden in de LEX-app. Die suggesties nemen we uiteraard ter harte!

Nieuwsgierig naar de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek? Download de volledige rapportage.

23 januari 2019Tags: klanttevredenheid, schoolboeken,